FAQ – Spørgsmål og svar
Inden levering
Leveringsprisen starter som udgangspunkt fra 29 kr. og vil derefter stige, såfremt der lægges flere varer i kurven.
Leveringsprisen afhænger ikke af, hvor leveringsadressen er, men af flere faktorer bl.a. af selve varen, antallet og størrelse på varerne. Dog gør vi opmærksom på, at vi som udgangspunkt ikke kan levere til ikke brofaste øer.
Kantstenslevering er, når en varer leveres på palle og bliver leveret til kantstenen. Det koster mindst 399 kr. Det vil fremgå på produktsiden, hvis produktet leveres på palle/kantsten.
Leveringstiden for pallevarer er 1-2 uger fra bestillingsdatoen.
Den endelige leveringspris finder du ved checkout.
Det er ikke muligt selv at hente varer hos os.
Convina.dk er udelukkende en online webshop.
Det er ikke muligt at vælge en specifik leveringsdato eller at reservere en vare på forhånd.
For at give vores kunder den bedste oplevelse, sender vi bestillingerne hurtigst muligt.
Din ordre vil normalt komme indenfor 1-3 hverdage (fra vores danske lager) eller 4-8 hverdage (fra vores udenlandske lager).
Vi bestræber os på, at ordrer bliver sendt i færrest mulige pakker, for at kunne holde fragtomkostningerne nede, men også for at påvirke miljøet så lidt som muligt.
Da vi sender mange af vores produkter direkte fra vores lagre i Europa, så har vi desværre en distributionsaftale lige nu, der gør, at vi ikke kan levere til ikke-brofaste øer. Vi arbejder altid på at udvide og forbedre vores aftaler, så vi forhåbentlig snart kan levere til hele Danmark.
Selve leveringen
Du vil løbende blive opdateret via e-mails og sms’er, når vi har afsendt din ordre. Har du ikke modtaget besked fra os, kan det skyldes, at mail- eller sms-leveringer har fejlet. Hvis du oplever problemer, så kontakt os hurtigst muligt.
Hvis det ønskes, at pakken bliver stillet på adressen, kan vores kunder udfylde en fuldmagt. Dette kan gøres via fragtselskabets hjemmeside, da det er en særaftale mellem fragtselskabet og kunden.
Du har mulighed for at vælge leveringsmuligheder, ved kassen, inden du betaler for ordren.
Vi beklager, hvis fragtfirmaet ikke har været forbi adressen, selvom de skriver de har. Da fragtfirmaet blot er et eksternt firma, som levere pakker for os, kan vi ikke påvirke leveringsforløbet. Der er desværre ikke så meget, vi kan gøre, når først en pakke er leveret i en pakkeshop til afhentning. Vi kan heller ikke trække pakken tilbage.
Da vores produkter leveres med eksterne fragtfirmaer eller via pallelevering, er det desværre ikke muligt for os at tilbyde indbæring, opbæring eller montering af produkterne.